Tuesday, June 7, 2011

Stupid Remind !

Ape maksud ko yang sosial huh ? For ur information , ap yang ko cakap uh , memang menyakitkan ! Seksi ap bende nye huh ? aku tade melampau pun seksi nye , yang ko nasihat berbagai asal , kalau nasihat bole pakai tape laaa , nie nasihat myakitkan haty ! Mak aku pun ta mara , niey ko , mmg laaa dunia acid skg , tapy ape kne mgene pkaian huh ? orang acid tue kalau nak smbah , kat sape sape pun bolee lahh ! yang ko cakap smpai ke bahu and t*t** asal ? aku pakai smpai mcm tue kea ? Alasan ko nasihat aku macam uh sebab ko sayang aku . kalau syg pun bukan mcm tue lahh wehh na nasihat ! Dari dulu ade jea salah aku ko nak cari , ta habis2 , asal na ugkit pasal dulu kea huh ? Naem pun ta macam ko ! Kalau boleh kat satu sekolah aku ko na cerita , budakbudak convent pun ko na cete , asal ta cikgucikgu skaly jea ! ko pkir aku batak sgd kea huh ? bukan maen lagy , text dyba berbagai  , ' eh , qyla knape dah berubah ?? ' banyak lahh ko berubah , pada ko , aku niey slalu jea berubah ta penah penah baek ! Kalau aku update lagy pasal ko . Smpai esok pun ta habis ! Kali niey da ta tahan ngn pragai ko ! Aku ta penah nak mara org mcm niey , SEBAB ko mlampau sgd ! Geramm* .

No comments:

Post a Comment